2014. aug 23.

5 perces mennyeien finom cukkinis csokikrém

írta: PERA
5 perces mennyeien finom cukkinis csokikrém

Két hetes vendégeskedés után ma utaztak haza török barátaink. Miután kiszomorkodtam magam, amiért egy darabig most nem találkozunk, majd felszámoltam a házban a káoszt, leltárt tartottam a konyhában is. Tekintve, hogy a török konyha rengeteg zöldséget használ, az elmúlt napokban a szokásosnál is többfélét vásároltunk. Találtam két cukkinit, amivel hirtelen nem tudtam mit kezdeni, ezért gyorsan kigondolkodtam mit készíthetnék belőlük.  Már ebédeltem, így inkább édességre vágytam, ezért ezt az 5 perces csoki krémet dobtam össze hirtelen.

cukkinis csokikrém.JPG

Hozzávalók:

  •          2 db nagyobb cukkini
  •          4 evőkanál natúr kakaópor
  •          3 evőkanál nyírfacukor


Elkészítés:

  •          A cukkinit meghámozzuk, megmossuk majd apró kockákra vágjuk
  •          Turmixgépbe tesszük és a többi hozzávalóval  összeturmixoljuk
  •          Tálaláskor bármilyen gyümölcsöt tehetünk a tetejére, én szilvát találtam itthon

Az elkészítése valóban csak pár percet vesz igénybe, így akár akkor is nekiállhatunk, ha váratlan vendégek érkeznek. Isteni finom egészséges édesség, melyet fogyókúrázók, cukorbetegek, inzulinrezisztensek is bátran fogyaszthatnak.

 

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá

fogyókúra diéta egészséges receptek gluténmentes receptek csokikrém Receptek Gluténmentes receptek cukkinis csokikrém