2015. jan 20.

Nem gondoltam, hogy ez a kaja ennyit tud...

írta: PERA
Nem gondoltam, hogy ez a kaja ennyit tud...

Ma még a szokottnál is zsúfoltabb napunk volt, rengeteg ügyintézéssel.
Az ebédre szánt kacsacomb lassan sült a sütőben, de jöttünkben - mentünkben nem gondolkodtam rajta, mi legyen mellé a köret. 

Amint a kacsa elkészült, ott álltunk farkas éhesen a dilemmával, hogy 
valamit mégis csak kellene enni hozzá. Egy kelkáposzta akadt a kezembe, és mivel tényleg 5 percem volt, hogy kitaláljak és el is készítsek valamit, egyszerűen megpirítottam. 

dscn5764.JPG

Őszintén szólva én sem bíztam abban, hogy ennyire finom lesz a végeredmény. Szerintem a páromnak is
ízlett, mert amint befejezte csak ennyit mondott: "Nem gondoltam, hogy ez a kaja ennyit tud..." 

Receptnek éppen nem nevezném, de azért közreadom, hogy készítettem:

1/2 fej kelkáposztát csíkokra vágtam, hozzáadtam 
1 gerezd összezúzott fokhagymát 
majd forró serpenyőben, kókuszzsíron megpirítottam 
só, bors, pirospaprika került még rá

Fontos, hogy tényleg forró serpenyőbe tegyük csak bele a káposzta csíkokat, ekkor nem fog levet engedni, jó roppanós marad. Szintén ez okból sózni is csak a végén érdemes.

Szerintem érdemes kipróbálni, tényleg villámgyors és meglepően finom köret bármilyen hús mellé!

 

Szólj hozzá

egészséges ételek Receptek egészséges köretek Gluténmentes receptek gluténmentes köretek